ALI NAM UPORABA CBD-JA LAHKO POMAGA PRI BOLJ KVALITETNEMU SPANCU?

Ljudje že stoletja uporabljajo konopljo v medicinske in rekreativne namene. Spojine, imenovane kanabinoidi v rastlini, so odgovorne za učinke na možgane, med katerimi sta najpogostejša tetrahidrokanabinol (THC) in kanabidiol (CBD).

THC in CBD sta oba sicer psihoaktivna, vendar na možgane vplivata različno. Za razliko od THC-ja, CBD možganov ne ovira. Ljudje CBD uporabljajo iz različnih razlogov, med katere sodijo tudi zmanjševanje tesnobe ter posledično boljši spanec.

Slab spanec lahko sproži veliko dejavnikov:

–          motnje duševnega zdravja (tesnoba, posttravmatska stresna motnja, depresija);

–          zdravila, ki lahko motijo vaš cikel spanja in budnosti;

–          telesne razmere, kot je kronična bolečina in sindrom nemirnih nog;

–          kofein, še posebej če ga uživamo pozno v dnevu;

–          dejavniki okolja, kot so močni zvoki ali neudobno ležišče.

Raziskovalci so odkrili, da ima endokanabinoidni sistem vlogo pri ohranjanju nekaterih telesnih funkcij, kot so razpoloženje, apetit, spanje in uravnavanje cirkadialnih ritmov. V endokanabinoidnem sistemu je mreža kanabinoidnih receptorjev v možganih in centralnem živčnem sistemu. Oba primarna receptorja sta CB1 in CB2.

Kanabinoidi se pritrdijo na te celice in imajo različne učinke. Kar zadeva vpliv na spanje, nekatere raziskave kažejo, da lahko kanabinoid CBD komunicira s specifičnimi receptorji in tako vpliva na cikel spanja / budnosti. Dodatno pa lahko CBD zmanjša tudi tesnobo in bolečino, ki sta ena izmed glavnih dejavnikov za nemiren spanec. Slabši spanec lahko v zimskem času povzročijo tudi sezonske bolezni, kot so gripa, prehlad in virus COVID-19.

CBD za spanje se lahko uporablja v različnih načinih. Olje je verjetno eden izmed najpogostejših načinov, ampak isti učinek lahko doseže celo košček čokolade ali žvečilni gumi. Seveda pa je potrebno paziti, da se CBD-ja pred spanjem ne vzame preveč, saj ima različne učinke pri ljudeh. Nekateri poročajo, da so imeli višek energije, kar je pomenilo, da zvečer ne morejo zaspati. Priporočamo, da vsak sam preveri koliko kapljic olja naj vzame, da bi mu to lahko pomagalo pri spanju. Za začetek je večinoma koristno, da se začne z manjšimi odmerki, ki jih lahko po nekaj časa zvišujemo.

Eden izmed naših uspešnic je tudi čaj. Ni skrivnost, da vsaka vrsta čaja pomaga pri lažjemu in bolj kvalitetnemu spancu. Zdi se, da je nespečnost postala eden izmed najbolj modernih težav sodobnega časa. Naš čaj, ki ima visoko vsebnost CBD-ja bo na telo deloval pomirjevalno, protivnetno ter pomaga pri prebavi. Pomiril vas bo tudi na psihični ravni, saj pomaga pri obladovanju stresa in čustvenih težavah. V naših čajih je ena izmed glavnih sestavin melisa, ki se uporablja za blažji spanec, pomaga pa tudi pri prebavi. Čaj, ki vsebuje le konopljo, ki ima nešteto dobrih lastnosti. Poleg tega, da je izjemen antioksidant, odpravlja tudi ledvične težave, pomagal bo pa tudi pri izgubi telesne teže. Dolgoročno uživanje konopljinega čaja bo koristilo tudi v boju proti tesnobi in drugim travmatskim motnjam.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

To spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje brskanja. Z brskanjem po tej spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov.